Dear John

Har ngngång under helgen kommit underfund med att jag är lycklig, på riktigt! Var längesen som jag faktiskt kände den där känslan när det pirrar i hela kroppen och att man är glad över saker trots att man egentligen intre riktigt kan sätta fingret på dem! :) Men det är väl som alla säger, går man runt och funderar på om man är lycklig så hittar man alltid anledning till att inte vara det, slutar du spekulera så blir det lycklig vilket jag är :DD

Precis kollat på en underbar film, Dear John, som jag väntar läänge på. Den var helt klart värd väntan, satt och storlipade mig igenom hela filmen så det är INGEN biofilm ;D haha.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen med smått huvudvärk från nackspänningar och tårar och fortsätta i Eclipse ( som jag läser för 4-5 gången xD ) FILMEN KOMMER OM CA 70 DAGAR! Jag ser såå mkt framemot den, det är min favoritbok i den serien så FAN TA DEN SOM SABBAR DEN FÖR MIG!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0