Break

Pågrund av diverse saker kommer jag inte att blogga på obestämd tid ett tag framöver eftersom jag är arg, ledsen,har ont i benen hela tiden och behöver tid för mig själv att reda ut vissa saker och spendera tid tillsammans med vissa personer.

Dock innan jag lämnar bloggen för tiden mellan 3 dagar - 14 dagar ( förmodligen ) så tänker jag säga grattis till en av mina äldsta vänner Joakim som tagit sitt körkort idag på sitt första försök! :) Såå kul och verkligen värt det!

Hör av mig när det känns rätt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag finns här om du behöver prata, bara säg till vännen :) <3

2010-04-28 @ 20:19:25
Postat av: Cissi

Jag finns också här! Säg bara till om du vill ta en fika någon dag och bara prata av dig eller tänka på något annat!

2010-04-29 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0