Always look on the bright side of life

Hela dagen har varit ett enda stort smajl i mitt ansikte! Tjivade med kajsa idag vilket är gryyymt underhållande ;D haha. engelskaredovisningen gick dock åt helvete.. ingen fattade vad min bok handlade om :S tror aldrig jag gjort ngt så dåligt på engelska..
Städade mitt skåp idag och lämnade tillbaka en jäääkla bokhög till Gunnel, tror det var 7 böcker allt som allt och jag har ändå 2 av hennes kvar. herregud!
Dagen har varit en glad dag vilket jag älskar, allting känns mkt roligare just nu, särskilt när solen kommer fram och eftersom att jag  ska få sjunga akapella på engelskan om 4 veckor :DDD Akapella är det roligaste som finns att sjunga! Dock har jag haft ont i nacken hela dagen idag också.. misstänker att jag sträckt skiten så har haft huvudvärk och mått illa idag. toppen! Därför smörjer jag på kvällarna och försöker härda ut på dagarna.. har ingen anledning att klaga egentligen men hatar att ha ont i nacken eftersom jag kommer ihåg hur ont jag hade då. Dessutom gör nacken mej alltid gnällig av ngn anledning. Men inte idag ändå (:

Har läst min svenskabok idag och bror kom dessutom förbi en stund och pratade om sommarlovet och bilen, han är fin han och han gör mig glad och idag ännu gladare :D
Nu kollar jag på final nr 3, 0-0 efter nästan 2 perioder.. nervös :S

Imorgon är det kort dag till 14.20 och sen promenad med Carro senare sen :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro.

Sara & Carro promenad is the shit! ;D haha

2010-04-19 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0