To trust your heart or your head

Hejsan, :)  Skolan idag var relativt smärtfri, åkte in med mamma imorse, hur orkar man sjunga för full hals kl kvart över 7 på morgonen ? XD mamma är konstig :)
Skolan var okeej, tyskan var skoj :)
Åkte hem med mamma och vi handlade också igen :O haha.

Har nu precis ätit och ska ner i duschen tänkte jag, sen är det körkortsteori som gäller tillsammans med lite etologi framför idol. Engelskaläsning innan jag somnar ! (Y)

Idag vill jag faktiskt skriva en sak som en av mina bästa vänner skrev till mig idag, som han hade tänkt på och han är väldigt smart och väldigt duktig av sig :) Your awesome ! :

är det meningen att vi ska vara vänner eller är det vårat val att vara vänner?

Smart är den där killen alltså !
Dessutom, should you trust your heart or your head? dispite how much it would hurt?

Nu är det dusch, HAAAA DET ! ^^

Kommentarer
Postat av: du vet

ja det va han :D alla har sina ljusa stunder

2009-09-10 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0