om å om igen

Somnade runt 4 tiden igår och sov till 1 idag, skööönt ! behövs verkligen när skolan är som den är.
Idag har jag hunnit med att städa övervåningen och duscha. Det är förmodligen dax för mat om 30 min också. Någon gryta osm pappa har gjort ^^
Ikväll blir det filmkväll, antingen hos Carro eller hos Simon, får se vilket folk det slutar med :)
Imorgon är det dessutom äta middag med släkten och något mer efter det sen.

Natten har onekligen varit konstig, drömde en massa mardrömmar, konstigt. Den ena mardrömmen kom pågrund av snacket med Tobbe igår. Men inte hans fel :) Den andra drömmen förstår jag helt klart budskapet med, och det kommer att skärpas till med det !

Tankarna vimlar runt i huvvet idag, de virvlar runt till kläder och de vimlar till soffor.
Nu ska jag mest bara ta det lugnt, är lite trött så tror att jag ska glo på en film eller läsa the Host !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0