och jag älskar dig men fan vad vi håller på

God mat idag och massa snack med timpan var precis vad jag behövde. :) Sen kom Johanna och det blev promenad och sen drog vi och färgade Carros hår.
Nu sitter jag här och lyssnar på Lasse Lindh. Han är faktiskt riktigt bra om man tar sig tid att lyssna på honom !
Jag klarar mig själv, det har jag alltid gjort. Jag klarar mig utan visdomsord, det jag inte klarar mig utan är åsikter. Vad jag önskar att saker hade kunnat vara annorlunda så att man slapp kaoset när allting rasar och går i bitar.

Det närmas sig en repris, hjärnan skriker rätt ut men hjärtat är mest tyst och tar det lite som det kommer. Dock är det rädd för allt kaos som det drar med sig.
" Och du undrar om du nånsin kan älska igen "

Mina tröjor är mkt snyggare nu. Älska vad det gör för humöret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0