Nothing's gonna harm you, not while I'm around

:)) Jag börjar inlägget med lite glada miner för att dagen slutade trots allt bra måste jag ändå säga :)
Matten gick åt fanders, är alltid nära att börja storlipa varenda lektion pågrund av att allting går åt fanders och att jag låter det växa till något enormt, så idag fick jag nog och tog ett snack med Fredrik, han ska nu hjälpa mig att verkligen fixa denna terminen också och sen är jag trots allt klar med all matte. Så extra lektioner med 9 pers till på fredagar och ev tisdagar vilket känns lite bättre.
Svenska = film om Strindberg, Samhäll = Meningslös genomgång med en lärare som vill höjja sig själv, en tidningsartikelredovisning och sen drog jag. Jag och Alexandra tog oss en promenad runt Växjösjön. Mkt mysigt vill sägas och hon är väldigt mysig tjej :)
Sen tog jag bussen hem med en bok och har därefter läst ut den, haft en ganska konstigt/löjligt telefonsamtal med Simon och har dessutom fixat ögonbrynen tills imorgon då jag ska på dop :) Har dessutom löst bilproblemet, ska läsa körkortsteori i 4 timmar XD SMAART! (Y)

Det bör även nämnas att jag somnade på föreläsningen om Moberg igår, låg längst upp i aulan och sov på 4 stolar, skööönt!  Men det fanns egentligen bara en anledning till att jag kunde somna, det hade aldrig hänt annars. Dock fick jag ett abrupt uppvaknande när jag helt plötsligt hör " ANNA? ANNA!? " XD
Träffade även på Cecilia på vägen till stationen och vi är ett levande bevis på att om man bara vill så kan man behålla kontakten. I somras hade vi inte träffats på 4 år :OO och vi kan fortfarande prata på i munnen på varandra och ha så sjuuukt mkt att säga :)  jag tycker om min Cecilia, hon är en fin människa och jag blir alltid så glad när jag får syn på henne och när hon ger mej världens bästa kram som även känns för att hon verkligen kramar om henne, kramar ska vara såna, rejäla ! :) Hon är en vän med hjärtat av guld ! <3

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta grillad mat med min familj, ta mig en mysig dusch och sen bädda ner mig i min säng med en colaflaska, en ny chokladkaka med mousse i som smakar som nutella ( smakat 2 bitar (A) ) och kolla på True blood resten av kvällen :)  Ska upp kl 9 imorgon så det blir inget äventyr för mig ikväll för om jag ska kunna vara pigg, trevlig och ha en mysig dag / kväll så krävs det att jag är utvilad.

Det är de småsakerna i livet som gör den stora skillnaden och kan förändra en hel dag.
Vet ni vad jag kom på igår ? Att ibland, så har jag väldens magnifikaste röst ^^   ( och jag vet att det heter mest magnifika, men jag gillar inte den meningsbyggnaden )


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Och vet du jag tycker om min Sara oxå, något för gjordat mkt! Att man efter fyra år knappt inte har träffat dig är sjukt, jag fattar inte hur det gick! Du är en sann vän för du finns alltid där och håller vad du lovar, det finns inte många som är som du och jag är så otroligt glad att jag träffat dig och att vi fortfarande har kontakten. Du är GULD värd! <3

2009-09-18 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0