Motgångar skapar konstnärer.

Tyra banks är en smart människa som sa det påståendet vilket jag är beredd att hålla med om !

Idag var det kort skoldag och skolfoto. Mysigt ! Dåligt dock att Tenland inte fick behålla sin blåtira, jag menar, man såg ju ändå att det var Mattias :O Aja.
Sen var det körlektion vilket gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte kört bil på 3 månader :O Illa att vi inte har någon bil som jag kan köra med hemma nu...
NU ska teorin verkligen komma igång, ska ner där imorgon efter skolan en stund tänkte jag mig :)
Dessutom blir det ev dop för mig den 19 September. Kanske. :) 19 September kanske innebär en sak till, men det håller jag öppet just nu. Vad tror ni ? :) Kan dock säga att det har ingenting med inspelningen att göra ;D

Insåg även idag att vi faktiskt tar studenten i år :O JAAA jag har vetat det länge, döh ! men jag har nog inte riktigt insett det förrän jag faktiskt köpte studentleg igår, det känns, konstigt och pirrigt i magen men på nått sätt känns det ändå bra, även om 3 av mina bästa vänner, vad jag vet kommer att flytta så fort de kan så känns det ändå lite bra. För jag har 2 alternativ på vad jag ska göra sen och det känns ändå väldans bra att ha den möjligheten för att det känns bra att veta att jag tänker skita i vad alla andra säger, jag tänker göra vad jag än vill :)
Men studenten, det känns helt sjukt :O Jag menar, jag tycker det var sjukt när Simon och Timpan tog studenten i Juni och nu är det snarare än jag tror min tur.. det känns verkligen och man tar ett stort steg ut i verkligheten. Är man redo för det just nu? Jag vet inte hur det är med alla andra,jag är inte riktigt redo just nu men jag vet att jag kommer till att bli det i mars / april då jag ordnat upp några saker och dessutom gjort högskoleprovet :)

Har funderat på att faktiskt börja spela piano igen, dock har jag inget piano eller keyboard hemma.
Vad tycker ni, ska jag börja igen? :)
Och isåfall, någon som har ett piano eller en keyboard som jag kan öva hos ? ^^

Har kollat tv idag och försökt mej på matteläxan igen, några tal lossnade men ska försöka igen imorgon och även körskolan imorgon då :) Great (Y)   Fredag blir det simning efter skolan och sen Johanna med vänner och mys :) jag kan säga att jag ser framemot det en hel del !
Lördag blir det städning och mys med Carroaset ;)
Söndag blir det middag med släkten på viltrestaurangen och även antingen övning till musiken hos Johanna eller Romina ! Nu ska jag ut med mina tjejer, Johanna och Carro, vi ska gå feetrundan, tar väl ca 1 timme och sen ska jag faktiskt duscha, läsa tyska verb och sen är det final i The bachlorette och även 2:a avsnittet av True blood ! ^^

Have a nice evening ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0