Mercy

hallå. Idag är jag lite mer feat for fight för att blogga och allmänt göra någonting annat än att ligga i min underbart mjuka, varma sköna säng. Har dessutom sovit i 13 timmar i natt, somnade vid halv 11 igår så det känns skönt att få vara utvilad och allmänt lite mer på hugget från simningen igår, simmade 20 längder och bastade lite med Alexandra. Dock har jag mensvärk men det är sånt man får dras med.
Kan tänka mig att folk är lite nyfikna över det förra inlägget som jag skrev. Jag tänker inte skriva alltförmkt men jag kan dra den kortfattade versionen.

" Vi hade psykologi och Lasse ( psykologiläraren ) pratade på om tröstätning, övervikt och så vidare. Hela grejen blev för mkt för tankarna snurrade om alla elaka saker jag hört genom året, hur onöjd jag är med mig själv och min kropp egentligen trots att jag gömmer det mest bakom att skämta och försöka vara positiv med mina extra kilon och centimeter. Kunde tillslut inte vara kvar i klassrummet så gick ut i 15 min och kom sen tillbaka. Hade sedan gråten i halsen hela dagen och maten smakade som papper. Dock betyder detta INTE att jag inte åt under dagen för det gjorde jag, mot min vilja dock. Dagen blev kaos av mkt negativtet, självhatande och gråten i halsen. " 

Jag har ätit hela tiden och jag mår bättre, dock är jag vilsen och har lite svårt med saker och jag har svårt att hitta tillbaka till mitt annars glada jag.
Denna helgen skulle jag ägna åt mig själv och plugg men det ser nu istället ut som att jag kommer att spendera en liten stund ikväll med Simon och Martin, Martin ville träffa mig iallafall och det uppskattas.
Innan dess kommer det bli en kebabtallrik och engelskaplugg och förmodligen även matteplugg / svenskaessäläxa. Pallar inte projektplan, historia och psykologiskrivning idag. Får göra det imorgon istället.

Ser framemot 10 Oktober en massa, jag saknar Magnus och Alexander en smula.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0