Jag har ingenaning.

Hej på er. Vaknade för ca 15 minuter sen och ska snart fixa iordning mej lite var det tänkt. Ska käka middag med släktingar idag och sen få se vad som händer idag. Skulle tro att jag ringer till någon och frågar om de är sugna på promenad :)
Gårdagen var ganska udda, singstar ganska länge med låtar som aldrig sjungit innan, och sen blev det Eurotrip och sen singstar en stund till. Sen drog vi och lämnade av Johanna, Hannah,Carro och Joakim. Jag, Simon och Martin drog hem till Simon igen och kollade på a walk to remember och snackade lite.
martin somnade XD sen drog jag hem och sov. SKÖÖNT !

Ibland har man absolut ingenaning om någonting eller vad man egentligen sysslar med, jag har ingenaning idag och jag vet inte ens vad det är i görningen för mej, hm, är det någon som kanske vet vad som pågår ?
Dessutom så har alla saker som de undviker att tänka på, i nuläget har jag 2 saker som är sammanlänkade som jag har väldigt svårt att tänka på, mitt undermedvetna tänker på det hela tiden men jag kan knappt tänka på det utan att bli ledsen..

I'll always remember, those late afternoon.

Kommentarer
Postat av: carro

vad är det du menar med det sista stycket? <3

2009-09-06 @ 12:39:49
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0