Jag ber dig tro på mitt ord.

Skolan idag var skoj :)  Älskar engelskalektionerna, de är givande och man lär sig massvis :) att dessutom få läsa 2 böcker innan jul + skriva en uppsats är väldigt mumma :) tack gode gud för att uppsatsen endast är på 2 sidor, men engelska gör inte så mkt för det är skoj :)) 
biologin kan sammanfattas med redovisningar och " Jag är en liten mört, som har simmar bört " XD
Historian var allmänt seg, prov om 1.5 vecka på Arkivhistoria :S TACK JOHAN!  Dessutom ett prov om Kalla kriget innan jul pågrund av att den kursen slutar då. Kan ju säga att om det fortsätter såhär så kommer jag aldrig att fixa projektarbetet innan jul..
Aja, psykolgin ! Jag och Sofia och Alexandra dog ! Säger bara namnlistan XD Den kommer vi leva på läääääänge ^^ Inte skrattat så mkt på väääldigt länge och jag började gråta XD
Sen var ju Niklas kommentar strötskön, Lasse frågade : " Tänker på på godheten eller makten som Jesus har ? Är det därför du vill bli nya Jesus ?
Niklas : Neee, han hänger runt med sina 12 bästa vänner och bara allmänt hänger och det verkar mysigt.

XDDDDDDDD

Sen fick man skjuts till stationen och har försökt med matteläxan som gick åt fanders och har även läst psykologi. Engelska står på schemat härnäst och därefter blir det någon film ihop med naturgodis och choklad :))
Imorgon är det musik ! ^^  Ibland kan man få vara glad faktiskt :))
Diskussionen med Hannah i bussen på vägen hem idag var trevlig också idag, hon är härlig :) haha. Någon dag kommer hon att få veta varför hennes plan inte kommer att fungera, ingen av dem ;D haha <3

Dagen D kommer bli när jag får höra den hemska meningen, meningen som slutar med ett ord på F. Jag kommer aldrig att fixa det utan smärta. Den dagen kommer att bli svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0