I've been there and back.

Idag var det skola. Engelskan är mysig, älskar lärarens uttal, dialekt och allmänt bara honom faktiskt ;D
Sen träffade jag på Julia en snabbis, hon är fin :) Sen Roger, HAHAHAA " Va du bo" ? Alla i klassen mer eller mindre dog :P  Lunch och historia, hata vikaren. Och psykologin som var en klass för sig, säger bara fisken XD haha.

Dessutom är Sofia fin, men jag är inte säker på om hon vet mitt bästa riktigt.
Hem, träffade på Gustav Nyberg på stationen, han lös faktiskt upp dagen lite granna :) Men han fick mej faktiskt att inse att det är ganska stor skillnad på oss, likaså Hani och dem. Även om jag kommer bäst överrens med Hani och Gustav så är det ändå väldigt stor skillnad. vet inte om jag kan påstå att jag saknar det direkt.. de är i en helt annan värld än mig nu, bokstavligt talat.
Han är dock fin och får mej att skratta när jag är mest trött och bara vill hem och sova <3 (:

Nu har jag käkat, skrattat en massa åt " Vilse i min egen trädgård " XD Och även klarat 2 test på brossans körskoleprogram. Nu väntar strax duschen, svenska/engelskaboken och sedan någon ny serie på 4:an :)
Imorgon är det kortare skoldag eftersom musiken blev inställd, tråk.
Sen skulle jag dragit till körskolan men pågrund av studentinfo inslängd imorgon så hinner jag icke. Får bli på onsdag och fredag istället :) ev torsdag också ! Härligt !

JOHANNA, leka på fredag och lördag ? :) <3

PUSS alla glada !


Kommentarer
Postat av: johanna

jag åker ju till Västerås :( baajskåv ! <3

2009-09-07 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0