I will keep on fighting till I die

Jag fick höra en sak i måndags som störde mig ganska mkt som jag tänkt på varje dag i skolan för det var där jag hörde det.
Jag och Alexandra höll på att skämta om att jag är en bitch på insidan eftersom att jag är ganska bitsk när jag pratar emellanåt. Då kommer en person i min klass, inga namn, och säger " fast du är ju en bitch på utsidan också " Ett skämt förvandlades på 2 sekunder till någonting som man kan irritera mej på. Jag VET att jag inte alltid är snäll eller kanske säger saker som är menat som skämt men som folk tar på fel sätt men då skulle ni sett Sara för 4 år sen, DÅ var jag en bitch kan jag lova.
Tack och lov för att självkontrollen har ökat med 500 % sen i 8:an för annars kunde 3 års ilska åkt ut över en person som jag måste träffa varje dag i skolan.

Är jag verkligen en sån pass stor bitch?  Jag kan förstå att jag kan ses som det eftersom negativiteten är ganska stark emellanåt men jag jobbar på det, och dessutom är jag kanske ganska elak emellan åt, men det är väl inte så pass farligt, eller ? Någonting som jag kommer kämpa med är att få folk att förstå varför jag uppträder som jag gör och få dem att acceptera vem jag är. Dessutom kommer jag alltid att kämpa med vikt, midjemått och mat tills jag dör. Jag ska ner, men det är för MIN EGEN SKULL, inte för något ideal eller liknande utan det handlar om självkänsla och fysiskhälsa.

Aja, skit i det nu. Idrotten var okeej idag, ganska skoj ändå på sitt sätt. Redovisningen som ändå gick bra, jag visade faktiskt folket att jag kan redovisa trots att jag inte är förberedd. Dock var ämnet intressant så det hjälpte. Hade Kentas ord i tankarna hela tiden, det känns bra att vara att jag fortfarande kan komma ihåg honom så pass tydligt. Han har förändrat mig och mitt liv.
Religonen stängde jag av hjärnan på. Körskolan, klar med fas F och börjajt på repetionen nu, körde motorväg/motortrafikled idag, det går framåt ganska mkt ändå. Snacket i bilen var intressant :)
Hem för plugg och snack med Magnus,Alexander och Nikkie, fina pojkar det där måste jag säga :)
Dax för dusch nu, sen blir det körkortsteori, idol och antingen The Host eller ännu ett avsnitt av True blood.
Föreläsning hela dagen imorgon + samhäll och tyska. Treeeevligt!

Det kommer bli tomt utan lilleplutt när han drar till kristiansstad. :/

PUSS

Snart drar hockeyn igång !!


Kommentarer
Postat av: johanna

LYSSNA INTE PÅ DOM! du är världens finaste människa, <3

2009-09-16 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0