I haven't changed a bit.

Kvällen blev en av de mest underbara kvällarna som jag kan minnas, först piano,gitarr och sång med Johanna :) Det går att sjunga lite trots att man är sjuk iaf ;) Sen kom folk och vi käkade och skrattade.
Sen drack vi te / kaffe och pratade lite till innan vi sjöng singstar. Hannah måste ha varit kvällens snällaste :" Du sjunger verkligen skitbra Sara". Tack Hannah (: <3 
Sen drog vi på promenad till skolan och kollade på stjärorna, gungade och mös. Kusinen ringde också :) Sen drog vi och lämnade Simone och Alexander, och sen hem till JOhanna för att hämta grejer och sen drog jag, joakim, simon och martin hem. Väldigt mysig kväll som jag gärna gör om väldigt snart :) Tack så mkt allihopa för kvällen och Johanna, du måste vara från någon okänd plats för tjejer som dig finns bara inte, ! Johanna, idag önskar jag att jag kunde delat mig i 2.  LOVEYOU! <3

Hela dagen idag har jag verkligen svävat på ett moln, jag har varit pigg, glad och bara allmänt happy ! Simningen idag gick kanon, långpromenad och jag åt inga chips idag trots att alla tjatade, 9 cm ska bli till 25 :))

Sen kan jag säga att jag har väldens bästa kompis, en kompis som verkligen får mig glad, att skratta och bara allmänt fåna runt :) Hjärtat, du är den finaste människan jag vet och jag är väldigt happy :) Jag älskar dig, <3

Nu hade jag nog faktiskt tänkt att kanske kolla en film, eller faktiskt bara sova. Ska städa imorgon och sen blir det förmodligen filmkväll med ev samma gäng som ikväll. De är verkligen finast.
Rädslan ligger kvar djupt inne, och vissa saker biter sig fast.

Kommentarer
Postat av: johanna

du är så otroligt fin tjejen! jag blir så glad av dig :) <3

2009-09-05 @ 12:38:58
Postat av: johanna

du är så otroligt fin sara :) jag blir så glad av dig <3

2009-09-05 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0