Fredrik, var är du?

Vikarie på matten, hata vikarie, de ställer så dumma frågor. Som t.ex " Nu får vi leta upp det andra svaret " Vaddå leta ? Sofia och jag hade extremt roligt åt detta, " Han har sprungit och gömt sig i skogen bakom ett träd " XD  våran humor är knas <3  Sen såg han ut som Greven i Greveholm, seriöst asså. Fredrik kan inte vara borta så mkt.. men det positiva med vikarier är att man sällan får läxa vilket vi inte fick idag ^^ (Y)
Svenskan var inte intressant någonstans, samhällen var mest snack och sen drog vi.

Körskolan ville inte ha mig där idag, de stängde 1.5 timme tidigare ? jävla sätt.
Så jag satte mig på stationen och har nästan läst klart gunnels svenskabok nu iaf. :)
drog hem och åt, kollade top model och tvättar nu en maskin tvätt. Vid 8 tiden drar jag till Carro och myser lite grann med henne, var länge sen det bara var hon och jag, så jag hoppas att ingen förstör det för vi behöver vara lite själva skulle jag tro (:


Insåg dessutom en sak idag, att man tar saker på tok för mkt givet och förväntar sig att allting kommer fortsätta sin gilla gång hela livet..
men jag har 3 kompisar med hjärtproblem, en med lungproblem och en som har varit nära att bryta nacken.
Jag har tagit saker på tog för givet den senaste tiden vilket man inte borde.
Har ni inte hört det tillräckligt, så älskar jag er och ni vet också hur glad ni gör mig och hur mkt ni har gjort för mig hoppas jag. Ni vet vilka ni är <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0