En psykologiliknande Mankell som kan sjunga

Skola idag, segt. Musiken var okeej, dock har jag fått ännu bevis på att jag är konstig, mina fingrar kan inte spela gitarr. Lillfingret ger upp och ringfingret följer med. skit också.
Matten var skoj :) :O
Svenska = dö gunnel ( as usual )
Tyska = fick reda på vad provet ska innehålla på tisdag och övade.

PA tid med Roger, tack Roger för att du fick mej att gå ner igen, jag var på väg upp idag igen men nej då, då ska du bryta ner mig och säga att mitt projektarbete känns darrigt och att det är påväg att bli dåligt. Tack Roger för att du visar förståelse för att vi har 4040404 andra saker att göra, eller inte.

Har idag dessutom gått ur svenskakyrkan.
Sitter nu här och pluggar historia och pratar med min Mone.
HAHA , Emil var lite trög idag " Är du vegitarian ? " SJÄLVKLART, varit det i 4 år, därför jag käkade massa grillat kött hos dig veckan innan midsommar, Emil, skärp dig ! Du må vara estet men vad är detta ? ;)

Gustav fick mig lite glad, han kommer ihåg vårat telefonsamtal vi hade förra våren. " En psykologiliknande Mankell som kan sjunga, det är nog en av de finaste beskrivningarna jag någonsin har fått (: Han är söt och jag  saknar våra pratstunder en smula. <3

Idag är det idol som gäller + sista avsnittet av True blood på säsong 2. Idag är det också den officiella hata-roger-kvällen. Och jag är medveten om att detta inlägget är osammanhängande men jag orkar inte bry mej.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0