Eat till you puke

Ursäkta kass uppdatering men har inte orkat.
Igår var det mitt första dop :)  det var mysigt och hon var sjuuktsöt ! Mathilda Ida Linnea Gerhardts :))
Jag blev så himla glad över att träffa Per igår, för första gången på 8 år och han blev så himla glad över att se mig. Att få världens största kram av Per, höra honom säga" Kul att du kunde komma " och " Det var jättelänge sen sist " gör att man blir så himla glad över att känna sig välkommen. Det gör att man klarade av bilresan hem ganska smidigt. :)
Det blev mat, kaffe och tårta hemma hos Per och Lotta sen, huset är grymt stort och grymt fint !
Sen drog vi hem tog 2.5 timme :O SEGT!
Sen drog jag med mina vänner och hade fika utomhus med filtar och kollade på stjärnorna. Sen kollade vi på en film hemma hos Joakim. Dock frös jag typ hela kvällen så jag höll på att dö. Men jag fick mej en filt och sen så fick jag låna Simons jacka på vägen hem också så det ordnade sig ganska bra. :)  Kvällen var fin :)

Idag sov jag länge, sen drog jag och skulle käka middag med släkten, det slutade i katastrof, markus var där med sin kompis och markus, simon och Henke var så sjukt elaka. Jag orkade inte. Jag försökte att tänka positivt men det gick inte.
maten var iaf god men jag har inte ätit så mkt på länge så nu har jag magknip och är dåsig. Ska kolla på top model och true blood och sen sova. orkar inget annat.

Tack och lov har jag vänner som denna veckan har varit fina, Cissi är sjukt fin och Johanna, Carro och Martin också. Alla blir väl glada av att höra att de är fina och att de behövs men jag är en sådan människa som behöver få höra det ofta. Kärlek på er <3

Hemska tankar seglar förbi i huvudet på mig, vet inte vilken tanke som hjärnan fastnar på men det är inga roliga tankar, men det kommer aldrig mer att bli lika extremt som det var hemma hos Lina, det kommer aldrig mer att hända.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: carro

<3 du är bra, glöm inte det!

2009-09-20 @ 19:45:39
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0