Come togehter

Hejsan :) Musiken var... hm, lite knas. Men vi har kommit en bit på vägen nu iaf vilket känns bra :)
Matten gick, sådär men jag måste försökte hitta motivationen till att fixa det här nu, har jag ändå fixat 3 mattekurser med mina kunskaper så ska jag FANIMEJ fixa den sista också !
Svenskan, sög. Gunnel är knas och ger en en hemsk känsla i magen när hon säger " 3:an kommer i princip se ut så som ni har det nu med 5 prov hängande, 2 uppsatser, 1 inlämning och läxor och sådant. Likabra att ni vänjer är " Och hon ska vara våran mentor och samma person som för 5 månader sen sa " Har ni det jobbigt med mkt läxor så får ni komma till mej så ska vi se ifall vi kan lösa det " . Tack Gunnel för att du räddade dagen sååå mkt !
Tyska, stresshantering och utprovning av studentmössa. Jag får ont i magen bara jag tänker på den där förbannade mössan, samtidigt får jag lite pirr i magen. Men jag vet inte. Det tog 5 min, bestämde bara storlek, känner att jag vill ha tid i lugn och ro att tänka igenom detta. Även om det bara råkar vara en mössa så symboliserar den ett viktigt stadie i livet. Iaf ett viktigt stadie för mig (:

Åkte sen hem, har gjort psykolog, historia och hunnit äta mat och duscha :) Ska strax bänka mig framför dumburken och kolla Idol och sen därefter även ett avsnitt av True blood.
Idrott som gäller imorgon tillsammans med biologi och religon. Sen körskolan och sen hem för att läsa klart det sista psykologiarbetet och försöööka strukturera upp den essän som ska skrivas. Även försöka att strukturera upp svenskaessän lite smått. Gud jag dör. Sen prov nästa vecka.. och även kommer jag få info om uppsatsen i engelska förmodligen. Dock kommer jag att få tid på en lektion att skriva på den. Ev en lektion till svenska essän också vilket iochförsig känns ganska tryggt.  Nehe, nu var det nog nog med klagande för idag va ?

Snart är det åtminstone helg... vilket kommer innebära mera plugg men förhoppningsvis också andra roliga saker som jag icke vet om ännu. :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0