There's a reason for everything

Heeeej alla glada ! Idag är jag också glad för jag har fått träffa Carro och Johanna. Var så himla längesen känns det som att jag verkligen HADE TID att prata med Carro och skratta tillsammans med henne, och när man känner att man inte ens har tid att få träffa sina kompisar, då har det verkligen gått överstyr ! Så nu ska jag skärpa mej det närmaste veckorna för efter denna uppsatsen som ska in i veckan + provet, + nästa vecka efter matteprovet så blir det förhoppningsvis lite lugnare sen så då kan jag ha lite tid tillsammans med henne och alla andra kompisar som jag har försummat :)

Huvudvärk har jag dessutom haft varje dag denna veckan, hoppas att jag slipper det denna veckan som kommer nu :)  Idag var det att fira Johanna igen, äta tårta och överraska henne med lite annat folk och Johannas familj. Johannas familj är verkligen helmysiga människor :')
Sen jag kom hem så har jag läst ut min engelskabok som skulle vara utläst tills imorgon, slutet sööög :) haha.
Jag har även pluggat lite inför tyskaprovet på tisdag men långt ifrån tillräckligt men jag orkar inte, och jag vet att jag är lat men jag orkar inte just nu. Har heller inte skrivit någonting på uppsatsen sen i onsdags.. måste verkligeng göra det imorgon eller på tisdag eftersom den ska vara inne på torsdag... dumma lasse.
Istället ska jag avsluta kvällen med fruktsallad och en del film innan jag somnar var tanken :)
Imorgon är det skola igen, vilket inte känns jättelockande, men det kommer att bli bra, hoppas jag iaf :)

och vet ni vad ? Jag är himlans glad av 3 helt skilda anledningar ! En av dem är Carro, den 2:a är Simon, den tredje har ni inte att göra med ;D
Vet ni en annan sak ? Jag har faktiskt kunnat fokusera på andra ändå, Emil och Johanna gör inte så mycket :') Dem är inte så komplicerade så de kan jag hantera!

PUSS på er, för att vet ni vad ? Idag är jag precis som vanligt !

Kommentarer
Postat av: carro

Nej men vad glad jag blev nu :)

haha ja jag måste hålla med om att det var längesen vi pratade och skrattade och det var trevligt att träffas i dag. det var på tiden! :D

Jag är glad att jag har dig! <3

2009-10-04 @ 20:45:49
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: johanna

jag håller med carro, jag är glaaad att jag har dig :) min familj tycker såå bra om dig också<3

2009-10-05 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0