Stressad fredag!

Stressig är bara förnamnet! Hade planerat att gå upp tidigt idag, eller snarare tidigare men kroppen ville inte samarbeta så jag försov mig en smula och fick stressa i mig frukost och till bussen.
Stressa att kolla schema innan extramatten, sitta på extramatten + orginalmatten vilket blir nästan 2 timmars konstant tänkande vilket ledde till huvudvärk. Sen ledig på svenskan men det blev i ärlighetens namn inget alls gjort av det jag skulle, orkade inte + att jag sällskapar hellre Simone :)
Sen Samhäll vilket drog ut otroligt mkt på tiden och jag var inte engagerad för fem öre men jag försökte åtminstone säga det han ville att jag skulle.
Sen stress att hinna fixa med en sak och köpa mat, tog 12.20 bussen hem :)
Har då ätit och kollat lite på tv och dessutom skrivit klart Rogers projektplan som jag ska korrigera snart och sen är det dax för promenad med stavar, dock ska jag gå lugnt för att benen har redan fått sig en omgång idag efter stressen till bussen.

Sen ikväll ska jag, Johanna, Simone och Hannah åka till Ulriksbergskyrkan och kolla på film tillsammans med kristna skolgruppen och som jag har sagt i ett tidigare inlägg, jag är en stor ateist men tycker ändå att kyrka, gemenskap och att träffa folk är mysigt så jag följer med :) Att dessutom få träffa Johanna, Hannah och Simone samtidigt ska bli väldigt mysigt ! Dock fick jag ställa in lite tid med Simon men tjejerna frågade faktiskt först ;D haha. Så ska åka med Hannahs mamma in och sen nattbuss hem. Hoppas på en väldigt mysig kväll med tjejerna :)))  Dessutom kommer både lördag och söndag att bli toppen (Y) Först imorgon är sova som gäller, sen psykologiskrivning och sen ska jag hem till Johanna och spela lite musik och sjunga lite :) MYSIGT!
Söndag ska jag plugga igen och sen fyller Johanna 18 år !!!!  JESUS ! Så ska droppa av min present hos henne, hoppas att hon blir glad :))) <3

Men nu väntar promenaden på mig så att jag ska inte uppehålla mig längre för jag har lovat min kropp detta så att nu ska jag och mina stavar och min kära mp3 ut och spatsera ! Sen är det dax för lite engelskabok innan jag äter och sticker iväg till stan :)
Ha en fin fredagskväll för det ska jag ha !  

Mina tankar hoppar fram och tillbaka till nästa helg, det kommer bli såå himla kul att dra ut med mina närmaste vänner, Emil,Simon,Martin och Hannah kommer inte att kunna följa med, men annars kommer jag att ha alla mina bästa vänner med mig ! AWESOME <3  

Kommentarer
Postat av: martin

helgen vecka 43 då ska jag ut :P

2009-10-02 @ 18:37:16
Postat av: Simone

hihihiiiiiii det kommer bli så himla finast på lördag!

2009-10-03 @ 11:41:27
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0