Sjung Halleluja!

Hej på er :)  Dålig uppdatering i veckan jag vet men har absolut inte haft någon lust ;)
Veckan har gått som den ska, krig med Kaj i torsdag. Han kan sticka upp något , stort , hårt och snabbt i röven!
Igår kollade jag på idol, Calle är bäst, HELT KLART !
Sen kollade jag på en film och slocknade :)
Efter 11 timmars sömn är jag good to go inför ikväll :)
Dock måste jag städa, packa, äta, hinna spela gitarr/keyboard och duscha innan jag sticker till Carro vid kl 4 för att fixa iordning mig där, heja ! borde kanske sätta igång med andra ord..
Hörs imorgon för jag ska sova hos Alle med Carro inatt, hoppas på en trevlig kväll och jag är sjuuukt taggad ! :)

Ha en bra lördag folket för det ska JAG ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0