mysig kväll !

Åkte iväg till Tove i eftermiddags, de närmaste vännerna skulle överraska Johanna som fyller år imorgon ! :D
Såå jag och Tove fixade skylt, kladdkaka och min lilla frågelek ;D haha.
Efter mkt om och men kom födelsedagsbarnet tillsammans med Simon och Martin i en bil. Jag, Simone, Tove och Hannah var redan där :)
Så vi grattade henne, hon anade ingenting så hon blev lite blåst ! Meningen var att jag och Johanna egentligen skulle ha spelat gitarr och piano ikväll, så när Simon och Martin kom dit så hade dem sagt att de skulle hämta henne och möta upp mig på vägen. Då hade tydligen Johanna inte fattat någonting och sagt : " Ska jag ha med mig gitarren ? " haha, hon är för go !
Så vi käkade kladdis, lekte frågor och sjöng singstar och allmänt pratade ! Mysigt !
Fick lite presenter också, stackars lilla vännen började gråta när hon fick min present, en ram med en bild på oss och en låååång text om vad jag tycker om Johanna :)  Lilla älsklingen <3
Har precis kommit hem, jag och Hannah var de enda som cyklade, men det gick bra. Hannah är en fin människa !
Hoppas att du hade roligt Johanna :))) Vi älskar dig <3

Dagens kompispris går till allihopa, men Johanna och Simon får lysa lite starkare. Simon är otroligt fin människa som verklige VERKLIGEN vet vad som krävs av honom när det behövs och Johanna vet redan varför hon är fin så det behöver jag icke nämna igen ;D <3

Joakim ringde dessutom för några minuter sen, tror det är säkert 1.5 vecka sen jag pratade med honom sist, knas :O och det är säkert 1.5 år sen jag pratade med honom lääänge i telefon, detta samtalet var på 11 minuter, så länge har vi aldrig pratat, för utom efter att vi bråkat. Jag skulle inte bli förvånad om jag får för mig att ringa honom någongång framöver snart bara för att höra hur han mår för att jag bli så glad över att höra hans olika röstlägen och hans lilla fnitter i bakgrunden. Har du någonting emot att jag ringer någon dag Joakim? ;)  Han är en mysig männska och det är sällan man lär känna såna människor. Jag är glad över att jag har honom (:

Nu ska jag kolla film och sooova, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0