Ljuga måste vara världens bästa uppfinning.

Hej ! Gårdagen var helt okeej, promenad på idrotten, biologi, religon med en sorglig film. Skolsköterskan, det funkar inte alls just nu pågrund av stress + ingen tid till att gå promenad / träna.
Körskolan, hem för att göra matteläxa, trycka i mej en banan och sen promenad med Johanna, alltid lika trevligt, hon är en sån person så att även om jag egentligen absolut inte har tid att gå promenad så tar man sig tid för att gå med Johanna för att vi mår båda bra av det :) <3

Prov idag på morgonen, jag hade pluggat för mycket. Provet var sjukt lätt ! Psykologi, pratade sex vilket vissa i klassen hade roligt åt, inga namn nämna men vi kallar dem för Jan-Åke, Bengan,Nils och Knut. ;)
Nu har jag gjort klart samhällsuppgiften som vi fick tills imorgon och ska bege mej ner för trappan från biblioteket och läsa min engelskabok eftersom den ska vara utläst på måndag, vet inte hur mkt tid jag kommer lägga åt den i helgen eftersom jag måste lägga en massa energi på psykologiessä skrivande i helgen + andra saker som inte kommer att nämnas förrän på måndag :)

Idag blir det promenad efter skolan och att skriva psykologi, ska helst få in tyskaplugg också om jag inte hinner det innan lektionen i tyska nu i eftermiddag.
Jag är grymt hungrig just nu så ska även käka banan. Wiho för dagens huvudvärk men vet ni vad ? Jag bryr mig inte för att idag, fungerar saker och ting efter promenad med Johanna igår och dessutom, så sa Lars någonting på psykologin som gav mig en tankeställare, ger jag mig för att vara snäll ? Kanske, kanske inte,härlig tankeställare iaf :)

Att ljuga är någonting som jag var tvungen att göra idag, för att slippa skämmas. Dock hatar jag att ljuga folk rakt upp i ansiket.

NU blir det banan och "To kill a mockingbird ". IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Simone

Härligt att höra att det fungerar så himla bra idag!

2009-10-01 @ 13:39:34
URL: http://fightwar.devote.se
Postat av: carro

jag saknar dig

2009-10-01 @ 16:19:29
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: johanna

åh, jag är glad att allt fungerar bra :) vet du? idag fungerade allt superbra för mig med :D du behövs i min vardag :D snart är det den 10.e, :D:D <3

2009-10-01 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0