Linneryd :)

Är hemma hos mormor och morfar i Linneryd.
Gårdagen var fin, redovisning på samhällen som Kaj, hör och häpna gillade :OO  Sen lunch med Simone och Alex med en del skratt och sen simning för mig och Alex :) Sen tog jag bussen till mormor, efter 2 timmar var jag framme, hade hoppat på fel buss och fick byta, tankspridd eller vad ? xD
Sen blev det mat och prat, mormor plockade fram gamla bilder inför att välja ut studentbild, hittade många fina bilder på min pappa, på mig och mamma som nästan fick mig att gråta, bilder på när mamma var liten och bröllosbilder på mamma och pappa som jag har en känsla av att mamma har slängt... lite sentimentalkväll.
sen blev det idolmys med fruktsallad och nötter (:  Sängen väntade sen.
Idag var det auktion i Hovmantorp, träffa Håkan och Hans var mysigt, Håkan är väldigt mysig person som jag verkligen kommer sakna. Snart dax för revy i Januari också (Y) !

Efter det impuls till Börjas, köpa ny jacka och handla lite :) Nu är vi hemma igen och jag ska nu sätta igång med plugg... nästa vecka är det sjuuuukt mycket inlämningar.. suck.
Men nästa fredag kommer bli kanon, Johanna är magisk ♥

Förmodligen blir det så att min faster, hennes man och mina 2 kusiner kommer att få komma på studentmottagningen och även farfar, per gerhardts med familj är dock självklar, skulle vara kul om farfar ville komma. Sen även Eva, Gert och Jessica. Mysigt. Min släkt är mysiga.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0