Leave me alone.

Mysig kväll i Ulriksbergskyrkan igår. Att det kan finnas så pass fina människor som Miriam och Efraim gör en så otroligt inspirerad. När Miriam stod och pratade igår så blev jag helt tårögd för att hon pratade så fantastiskt bra, dessutom sa hon en del kloka saker. En del saker som jag håller med om :)


Vi stack emot runt halv 1, Simones mamma kom och hämtade vilket uppskattades :) Sen drog jag ut med Simon i nästan 2 timmar, slocknade i min säng vid 4 tiden :) Idag steg jag upp kl halv 1, har nu duschat och fixat klart en del saker :) Ska snart äta middag och därefter läsa engelskabok innan jag sticker iväg på ett hemligt uppdrag. Kommer bli toppen ! (Y)
Är borta hela eftermiddagen och hela dagen, finns dock ALLTID på mobilen :)
Imorgon är det dax för uppsatsskrivande och andra småsaker :)
Hoppas ni har en fortsatt bra helg, för det ska jag ha !

Mamma och pappa är orättvisast i världen, fast det visste vi redan, trots att jag inte är kött och blod med pappa så ingår jag ändå i hans familj, han har en tendes att glömma bort sin " dotter " emellan åt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0