JOHANNA 18 ÅR !

Idag, för 18 år sedan kom min underbara vän Johanna Adolfsson till världen.
Hon är sån otroligt fin människa och en otrolig förebild för alla, hon lyser upp min värld varenda dag jag får träffa henne. Och vet ni vad ? Det otroliga är att hon älskar mig, lika mycket som jag älskar henne och det är någonting som jag aldrig kommer att glömma när det gäller henne.
Johanna är alltid glad, envis, klok, rådgivande och en stark människa. Att hon kan klara av allting som hon tar sig för är beundransvärt och jag önskar att jag hade en lika stark vilja som henne.
Johanna älskar att träna, hon älskar att umgås med sina vänner som hon har väldigt många av, dock har hon svårt att släppa in någon riktigt riktigt nära och jag känner mig hedrad över att jag är en av de personerna som hon verkligen släpper in.
Denna lilla människan har en liten oanad talang, hon kan faktiskt sjunga en smula. Trots att hon inte tror det så låter det ganska bra och det är definitivt lyssningsbart!

Lilla älskade Johanna, tänk att du nu blir så pass stor. Trippen till Halmstad nästa sommar med gitarr är given och jag hoppas att du får världens bästa födelsedag för det är du värd !

Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: johanna

tackTACKTacktackTACKTACKTACK :D åh, du är underbar<3

2009-10-04 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0