I'm just a giggelo

Hejsan!
Kvällen avslutades på en långpromenad med Simon och Martin. Dem är fina och jag tror att jag behövde träffa Martin en smula :)  Ev. Utgång till helgen tillsammans med honom och någrra. Ibland kan man ha det bra :)
Dessutom är Sara Frisk mysig människa på msn : )

Jaha, vad har hänt idag? Tack vare att vi vred tillbaka klockan vad jag upp 9.15 :OOOOOOO Var många år sen jag vaknade så tidigt en söndag av mig själv..
Trots det har jag endast kollat film, ätit, spelat Crash och gjort psykologi idag. Ska ta itur med matten också var tanken och duscha innan jag sticker iväg till stan imorgon. Annars vet jag inte vad som händer ikväll.
Imorgon är det körskolan halva dagen och sen ska jag träffa min favvo93:a och käkade pizza och gå på bio. Se flickan som lekte med elden :)  Hoppas på en mysig eftermiddag/kväll. Har en hel del att ta itur med tillsammans har jag en känsla av.
Hoppas på en härlig dag iaf :))

Nu ska jag göra mattetal och sjunga lite :)

Jag tror jag börjar bli kär.


Kommentarer
Postat av: carro

kär? i vem? :D

2009-10-25 @ 22:24:13
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Sara (du vet vem ;))

det var en trevlig pratstund vi hade, nästan lite Berlinfeeling på det ;)

2009-10-26 @ 00:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0