I know you want me, you know I wancha!

En helt GALEN kväll i växjö igår :)  Var först hemma hos Carro och fixade iordning med henne, Hannah, Totte,Tobbe, Joakim och Johanna som kom lite senare.
bussen gick 17.50 och bussresan var knas XD haha.
Hos Alexander var det lite folk, alla är så fina.
Dock spenderades den mesta tiden där på toaletten för min del, inte för att jag mådde dåligt, ne, utan för att jag kände mej väldigt mycket utanför.. sms:ade med emil större delen av kvällen. Han är verkligen en av världens finaste guldkorn som vet vad han ska säga och när det behövs (:
Efter en del städande för mig och mkt dricka så drog vi ner till stan, Oleo väntade. Där träffade vi på Johan, Aldan, Elin och Johan bernesson. :) Sen dök även Annika, Haben och Emelie upp, fina tjejer det där :)
Efter några drickar, dans och sång blev det hemtripp och hemfärd för oss alla. Carro och Jag sov hos Alexander och resten drog hem. Carro mådde inte bra i morse, jag mådde bra tills alexander började äta frukost och att jag öppnade kylskåpet. usch. Har mått illa lite idag trots att jag inte kände av all min alkoholförtäring igår, det blev en del även om jag inte blev påverkad alls vilket kändes väldigt konstigt med tanke på att jag faktiskt gjorde en sak man aldrig får göra vilket aldrig mera kommer upprepas. Kan inte direkt påstå att det hjälpte dock...

Louise är en väldans fin tjej som tar hand om en när man har ont i benen, snart vill jag ha en ny läkartid för det här går snart inte längre..
Joakim var också väldans fin under kvällen, han är alltid snäll och han tänker alltid på en och säger åt en vad som är bra och dåligt utan att vara elak. Det borde finnas fler som honom. Men vet ni ? Just han finns det bara en av och jag är glad att han är min bästa vän (:

Nu är det dax för Dahlgren tips, film och choklad :))  hihi. Dessutom saknar jag bastian en massa och gjorde det även hela kvällen igår, så nu ska jag ta och tänka lite på våran sommar som vi hade faktiskt :)
Ses i skolan imorgon ! Jag har sovmorgon för vi har uppsatsskrivning så tar bussen vid 8.12 istället för 7.12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0