Fantasi

HEJ!  Hade en väldans trevlig dag/kväll igår även om Simon är ett litet as som drar till Martin istället för att umgås med mig, sånt är INTE okej om man bestämmt.
Aja :)  Körskolan gick kalas! Har gjort klart alla tester på skolan nu så om körlektion går bra på torsdag ( peppar peppar ta i trä!) Så kan jag få boka uppskrivinings och uppkörningstid :DDDD 
Sen träffade jag Emil och vi käkade pizza och gick och såg " Flickan som lekte med elden" :) Män som hatar kvinnor är bättre men en bra film! Så sjukt kul när en kvinna framför blev livrädd och ryckte till i hela kroppen XD jag dog!  Sen är det alltid humor i de filmerna vilket jag gillar!
Men en mysig dag med favvo 93:an och han är fin! Dock snackar jag på tok för mycket men det är kul det med ;D men han är fin, även om vi aldrig reder ut någonting eller kommer fram till något så hjälper det av att bara få skratta tillsammans med Emil och få slappna av en smula :') <3

Sen drog jag hem och la mig i sängen med min dator och satt på msn en smula och kollade även på en film och åt lite godis som var kvar från bion eftersom Simon suger som kompis ibland!

Idag har jag sovit ut och sen har jag varit vid stenbandet i ca 2 timmar idag och sjungit i mina hörlurar. MYSIGT! Dock var det lite småkallt efter ett tag men det sket jag i. Orkade inte bry mej ;D haha.
Sen har jag ätit middag, soppa :) Och kollat på en film. Nu ska jag dra hem till Johanna och bada bubbelbad och ha lite spakväll och sen sova hos henne :) TOPPEN! Dessutom klarade Johanna uppskrivningen idag!!!  HON ÄR SÅ HIMLA DUKTIG! <3

Ta hand om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0