Det enda jag vill

Hej på er. Turmult vecka men nu är alla inlämningar och prov klarade iaf och det EFTERLÄNGTADE höstlovet är äntligen här! Känns fantastiskt. Dock kommer jag bosätta mig på körskolan, måste skriva SvenskaEssä, skriva projektplan och pkugga psykologi. Jag orkar inte men måste..

Igår kväll var det massa folk hos Johanna, ca 20 st :)   bästa vänner, vänner och bekanta var där. Mat, glass, godis, lekar, te och skratt bjöds på i massor! Nya hiten är HELTKLART Amöba. :) Grymt roligt, särskilt älgen och dildon XD Herregud! TACK Johanna för en fin kväll, du vet vad jag tycker och det är huvudsaken :)  Om du visste hur fin du är <3

Kom hem runt 2 tiden och somnade i min säng vid 3. Haft massa drömmar i natt om Skrea barnkoloni vilket jag haft de senaste 2 veckorna, denna gången hade någon dött och alla var otröstliga och tvingades åka hem. Mitt i allting kom en person som tröstade alla och gav kramar, en person som ligger mig varmt om hjärtat. Jag vet precis vad den här drömmen betyder och det betyder att jag känner mig trygg med den personen och vill att han ska ta hand om mig och trösta mig. Tänker inte nämna vem personen i fråga var för det skulle uppstå så mycket spekulationer och frågor :) Men iaf, den personen är iaf en väldigt fin och mysig person!

Jag hatar att folk ser igenom mej med lite träning, förlåt för igår alltihopa. Jag försöker hålla mig undan och i skinnet så ni inte ser, men det går inte alltid. Och förlåt min vän, förlåt att du ser rakt igenom mig och förlåt för att du får se mig så ledsen och att ingen kan få kontakt med mig, inte ens du. Det finns en enkel anledning till att ingen vet och allra minst du, jag vill inte göra dig ledsen.

Nu är det dax för att vila upp mig hela dagen, eftersom jag börjar känna mig sjuk nu igen när lovet börjar. Awesome, men iaf. Så ska ner och fixa mig kokoste och sen lägga mig i sängen med en film och en bok :)
Någon som kanske vill ha en stilla filmkväll ikväll?

PUSS, er Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0