'cause I've missed being me

THE bITCH IS bACK ! :D  Jag är tillbaka, saknade att vara jag (A)  och vet ni vad ?
Jag är taggad på livet nått fruktansvärt, särskilt nästa lördag som kommer bli AWESOME ! :DDD
Dock har jag fått en uppsats till som ska vara klar innan lovet på 2-4 sidor men det är faktiskt heelt ok :D
Idag är det tyskaplugg som gäller pågrund av prov imorgon, det känns segt.
Hoppas att mamma ger mig mat snart för jag är så utbota hungrig och det händer fan ingenting här hemma alls..
Aja, tyska som sagt ikväll :)
Imorgon är det musik, matte med vikarie = skjut mig, tyskaprov och sedan tandläkartid som jag måste stressa till i Räppe, Ska vara där 15.20 och tyskan slutar 14.20.. hm.
Har dessutom tandläkar skräck så det känns verkligen wiho (Y) Aja, jag klarar mig alltid :))

När jag kommer hem imorgon är det psykologiskrivande som gäller, ligger efter som satan vilket jag hatar, sen ska jag även hinna boka in Carropromenad också, :))

Haben Sie eine gute Abend :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0