Torsdag :)

Friskis och svettis stod på schemat idag kl 8.30. Jag skulle möta alex utan vid 8.10 .  Problemet var att bussen till stationen var assen, 7.58 var jag på stationen. Men kan ni tänka er så tog det endast 17 min för mig till friskis :O Dock hade jag asont i vaderna när jag kom fram XD  MEN ÄNDÅ !
Så var det 1 timme friskis, sen 4 km tillbaka till skolan, 1 km ner till bussen + 300 m till mormor , satan vilken träning :O 
Så jag har varit lite syndig mied wienerbröd, lite tårta och knäckebröd idag . ^^
Dessutom har Martin underhållit mej hela dagen, han är fin :)    Sen träffade man på Johanna, Hannah, Tove och Louise innan bussen gick, pratade typ 3 min, jag hann inte mer XD  Men det var trevligt,Johanna stärker mej :')

Dessutom har man snackat tyska med Barbara idag, hoppas hon tycker om mig eftersom hon ska ha mig ett helt år sen.. det gick bra dock :)
Snart har jag tänkt att sova faktiskt, är grymt trött i kroppen och dessutom är det nationella i engelska imorrn och 1 mattelektion som suger musten ur mig.  Sen drar jag hem till mormor, äter, åker till tingsryd, till Öjaby och sen kommer jag hem :)  Är hemma till tisdag, sen är det BERLIN ! :D

Seven days. Det borde inte vara så mkt men för mig är det grymt mkt, det river i mig, det sliter i mig och det gör mig ledsen, Jag blir ängslig och orolig.  Om jag bara visste, visste hur du hade det längst in så kanske jag kunde vara lugn.  Om det inte blir innan jag åker, då vet jag inte vad som händer, det kommer förmodligen bara göra ängslan och oron större över att det har hänt dig nått, där kan jag dessutom inte nå dig.
Det går inte en dag då jag inte tänker på det heller, mest på morgonen också faktiskt på diverse bussar. Det suger tag i mig, spelar upp en film med tankar,känslor och bilder.  Ordagrant och bildgrant. Allting har lagrats på någotsett i långttidsminnet.  Jag minns allt, och jag förstår inte vad som kan vara så fel i mej ? Varför kan du inte tycka om mig som jag tycker om dig. Några av mina kompisar har olika teorier om det där, något som jag föredrar att inte spekulera i, men de får mig att fundera, tänka efter och att känna efter. Det får mig att rodna, och jag skäms nått oerhört över det faktum att jag faktiskt vill ha sex med dig..
Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar att hata dig. Jag älskar dig lika mkt som jag hatar dig. Jag dras till dig trots att jag inte vill, du drar mig till dig och jag hatar det. Varför kan du inte låta mig vara? Har vi sagt att vi bara ska vara bästa vänner, varför kan du inte hålla din del av avtalet? Varför ska du  ha särskilda regler? Jag hatar dig.  Varför ska det vara så svårt att älska någon? Vem har sagt det ?  Varför kan någon aldrig älskar mig?  Inte ens mitt eget kött och blod gör det så varför skulle någon annan egentligen ?
Jag har gått in i en fas. Hjälp mig hitta vägen ut.


Jag läste en bra bok i tisdags, igår och idag, kära vänner heter den.  Om ni vill ha  en liten inblick i hur jag har det, läs Ebbas kapitel i det första avsnittet och även hennes kapitel i det tredje avsnittet.

Kommentarer
Postat av: martin

vad ska du göra i öjaby??

2009-05-07 @ 22:11:49
Postat av: martin

vad ska du göra i öjaby??

2009-05-07 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0