TAGGA !

Tänkte slänga in ett sista inlägg, tåget går vid 5 idag ! Känns verkligen helt fantastiskt att få komma bort ifrån vardagen lite och ha kul ! Dessutom finns det Starbucks där nere och det gillar jag starkt ! ;)
Varför jag är uppe nu kanske ni undrar ?
Jooo, pappa var tvungen att ta mina väskor och han skulle åka halv 7 så jag var tvungen att vara färdig då, sen har jag ingen tv just nu så jag fördrev lite tid vid datorn istället ^^
Så nu är allt packat och klart och ligger i pappas bil, ska få dem runt halv 5 i eftermiddag :)  TÅÅÅÅÅÅÅG ^^
Fettaggad är jag ^^   Kameran är med såklart så bilder kommer upp på bdb senare. Orkar inte lägga upp alla här men någon blir det kanske :D
Men nehe, nu ska jag ta och göra nått annat faktiskt, bussen går ju trots allt snart.
Så auf wiederhören till på söndag för då kommer jag hem !
PUSS !

How I love hearing you say my name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0