sammanfattning av veckan som gått.

tänkte summera veckan eftersom jag varken haft lust eller ork att skriva..

Måndag: Trrevlig kväll och natt hos Fia med massa av hennes vänner. alla var astrevliga och jag gör lätt om det :)   Säll och Thunberg gjorde dagen lite bättre genom att vara ögongodis ;)

Tisdag: skolan, powernapade på föreläsningen om bakterier., grymt skönt !

Onsdag: Gjorde min bästa redovisning någonsin, tack Joakim för att du fanns i mina tankar ! 

Torsdag; Körde landsväg och drog med mej Fia hem. valborg i räppe :)   Mina grabbar är mysigast !   Sova i Simons knä är skönt :)  Powernapa <3  

Fredag: Sool, crash kväll hos Simon :)

Lördag: Solade, körde högtryckstvätt och cyklade och lagade däck efter punka XD

Söndag: Teaterborgen, ska vara vakt ! <3   Skickar tanke till Kenan och Elina som krockade <3 !      Var på fotboll med carro och joakim, ni är fina och det var vad jag behövde <3
Imorgon drar jag till mormor och bor där några dagar. Min mormor är den finaste <3  klarar inte mitt hus, det är inget hem.  I natt sover jag hos Carro.

Du är världens sötaste när du gör dina markeringar genom att röra vid mej hela tiden, du är söt och jag vet att du älskar mig,  dessutom älskar jag din humor, det finns ingen som får mej glad som dig. Du är min andra hälft, mitt ljus och min mening, Ohne dich gibt's nichts.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0