Pappa :)

Är hemma själv med pappa i helgen, väldigt skönt att få komma hem måste jag säga !
Fick ett sms av mamma igår, " Förlåt för att jag var elak, jag saknar dig, puss " . Förstår inte , tror hon att det ska göra allt bra?  saknar är inte samma sak som älska.
Men men, Pappa och jag hade mysigt en stund, han var dock ganska lullig xD  Sen ringde pappa Carro som kom, och vi satt och pratade, lyssnade musik och drack lite. Pappa bjöd stort :P
Sen kom Simon och Martin med, så vi lyssnade musik, spelade kort och drack,
Sen efter några timmar drock vi ut och gick, myspyskväll :)  Det var dock stunder på kvällen jag inte kunde gå rakt.
Somnade gått runt halv 4, med en snarkande pappa under mig.
Idag mår jag lite illa, vet inte varför.
Har packat för fullt idag, nästan klar !  Känns skönt att ha det gjort ! :)
Måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0