Johanna !

Teaterborgen idag för fulla lass, hade migrän, illamående och höjdskräck, Gick och spydde för att bli av med huvudvärken och lyckades faktiskt , trevlig info va ?
men men, Mina grabbar där ute är speciella, Hani, Emil och Gustav och Josef var snälla och tog hand om mig .Tack ! <3 
Så när jag kom hem gick jag och la mig i 2 timmar, och tog en migräntablett och somnade !  Skönt, sen åt jag och pappa pizza och sen drog jag ut med Johanna och Carro !  Mysigt värre.

Johanna, du är så himla fin, du är alltid så snäll mot mig oavsett vad det än gäller och jag vet att jag kan vara jobbig, jag vet att jag sliter ut dig med allt tjafs om vissa saker såsom Joakim, min mamma och så vidare. Men jag är så glad att jag har någon som lyssnar, någon som försöker. Någon som ger mig tröst och som finns där.
Jag är otroligt glad att jag får ha dig runt mig, att du alltid stöttar mig och finns där, du skulle bara veta vad jag uppskattar det !  Och jag tänker fortfarande på min födelsedag hela tiden, det var så fantastiskt ! 
Och jag vill att du ska veta, att vad du än bär på, jag lyssnar och jag finns där , bara att slå en signal eller bara att komma hem till mig. Om det handlar om att prata eller gråta ut , det spelar ingen roll för jag kommer att finnas kvar här.
Jag finns och jag älskar dig (: <3


Imorgon är det tillbaka till skolan igen, sen åker vi till berlin på tisdag, helst sjukt !
10 dar sen, jag håller på att gå under.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh, sara jag blir helt rörd ! du är en så fin människa :') jag är glad att jag har dej, glad att ha ngn som berrättar för mig att jag är värdefull, ! du är s himla bra, och jag kan bara säga detsamma, <3

2009-05-13 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0