If I could turn back time.

Simon och Martin är alltid underbara, men de har en svaghet, de säger för mkt till mej som jag egentligen inte vill veta. Fy skäms på dem ! ;)    Det är frustrerande, jag hatar det, gpejphkerphephpehjrepe, idag dampar jag lite.
Dessutom är jag väldigt glad för Simons skull :) <3

Umgicks med dem igår tillsammans med Carro, Johanna och Joakim, Det var väl lite roligt :)
Sen somnade jag gott runt halv 3 efter en ganska blöt promenad hem, :P
Jag glömde dessutom nämna att jag sköt pilbåge i borgen igår, tankarna vandrade lite granne men det var ändå skönt !
Det gick dock inte så jättebra, min lärare var ju inte där...    jag saknar honom, varje dag.

Idag har jag duschat och smörjt in hela kroppen med hudkräm :)   Sen är det fest / inflyttningsfest hemma hos Alleballe, det blir nog trevligt skulle jag tro. Kommer hem i natt någongång för att sedan stiga upp runt 9 tiden och byta om till vakt, maxi väntar och dessutom första riktiga klädrepet ute i borgen, då får vi dessutom se hur stressigt vi har det att byta om , ;)    haha.
Nehe, nu ska jag ta och borsta tänder, borsta håret och fixa ögonbryn innan jag drar till Johanna sen, :)

Tjing tjong !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0