I Linneryd :)

Hejhopp !   Veckan har spenderats i Linneryd hemma hos måmå och måfa  :)   Åker hem på fredagkväll då mamma har stuckit till tyskland. Hem och tvätta och packa inför Berlin på tisdag. :)  Jag fick komma hem för pappa, han är faktiskt bra <3 !  Kan knappt fatta att det ätnligen är dax för Berlin :O  
Orkade inte vara hemma i veckan, mamma hade spel i helgen, pallade inte.
Men men :)  Har dessutom fixat länskort nu så jag kan åka till mormor när jag vill och även till älghult! :)))))
Dessutom har jag tatt ett snack med kuratorn, mamma informeras någongång nästa vecka  när jag är i Berlin !

Kvällarna hos mormor är mysiga, god mat, skönlitterär läsning,promenader och mkt sömn !  Att man dessutom åker buss 1.5 timme varje där är myspys OCH jag kommer i tid till skolan ! :D
Imorrn är det friskis med Alex som gäller, får se hur roligt det kan bli, sen måste Fredrik hjälpa mig med matten och Herman ger mej och Alex info om Berlinresan eftersom vi inte var på infon i tisdags !

Såå det finns egentligen bara en negativ sak med att bo hos mormor, någon som kan gissa ?
Jooo, jag saknar min grabbar nått fasansfullt. Simon,Martin och Joakim kan känna sig grymt saknade !  Och jag vet att Simon och martin saknar mig ;)     Förhoppningsvis träffar jag Simon och Martin i helgen, Joakim är dock iväg hela helgen, dumma honom. Kommer förmodligen inte att hinna träffa honom innan Berlin, isåfall på tisdag.  Saknaden river i mig.

hm, något mer som hänt ?   Hade redovisning idag, den gick inte lika bra som historian men den gick skapligt. Det finns fina grabbar i klassen också som gjorde mig glad idag, såsom Jesper, Pontus och Mattias :)   Den är snälla och trevliga !  Även om Jesper får lysa lite starkare med sina roliga skämt och Pontus som inte fattar dem XD
haha , sen hade jag körlektion idag, allt gick åt skogen av någon konstig anledning, uscha.  Men teorin börjar faktiskt komma ifatt lite nu, eller, det börjar gå frammåt snarare. AWESOME !

Nehe, nu ska jag nog tillbaka till soffan och fortsätta att läsa lite till, sen är det sängen som gäller !
På återhörande imorgon eller på fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0