Historia.

Idag struntade jag i teaterrepetionen, var tvungen att dra hem och plugga. Kom hem för 1 timme sen och har fortfarande inte kommit igång, men jag har ingenaning om vad han kommer fråga om så jag läser lite på måfå, dessutom har jag en stund imorgon också.  Efter det provet så återstår endast 1 matteprov och 1 inlämning i psyokologi.
Känns otroligt skönt att det mesta är avklarat nu !
Idag har jag dessutom haft körlektion, allt gick prima ! Nu har jag dessutom gjort hårdinbromsning på landsväg och börjat komma igång med teorin, hejja mej !  Klippning hanns med idag också, så grymt skönt att bli av med lite hår !
Sprechen idag gick åt helvete, hoppas jag åtminstone får vg, vi fick tillbaka nationella i tyska också, 2 mvg och 1 vg , :))))))))))   Jag är happy !

Nu ska jag ta och äta middag strax och sen ska jag plugga historia i cirkus 2 timmar, sen är det förmodligen någon form av datatittande som gäller, förmodligen en film, :)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0