För att ibland för man höra saker som man inte alls är mentalt förberedd på.

Historiaprov idag, aslätt verkligen !   Hejja mej som inte alls pluggat knappt men lyckades förmodligen ändå :)
Så nu siktar jag på halkbana imorgon + genrep. Förmodligen blir det awesome !
Så imorgon är jag ledig från skolan och på fredagen är det 1 lektion + 15 min i skolan, Sen är det intervju / introduktionsdag på mitt ev sommarjobb, härligt :)
Lördag är det sen dags för premiär + premiärfest, jag ser verkligen framemot det ! 
Känslorna går inte att beskriva, det känns knas, allt har gått så fort, snart har denna sommaren också gått, och då tar jag snart studenten :/    Helt sjukt !   Simon tar i år, min bror vill säga, det känns väldigt knas, men hans present är fixad ! Väldigt fyndig present om jag får säga det själv ;)
men tillbaka till premiären, jag är grymt nervös !   Jätterädd för att bytet kommer skita sej, vi har liksom en halv scen, EN HALV !, på oss att byta på ett ställe, det är typ 1 minut, grymt stressigt !
dessutom är jag förväntansfull inför denna premiären, Robin Hood är så grymt rolig att spela, det är nog det roligaste jag gjort efter mina sånglektioner och Östens tid.  Ska bli grymt skoj iaf !   Sen blir det premiärfest med Johanna också ! :)

Så imorgon är det halkbana och genrep, wish me luck !

Tack, nu blev jag lite gladare och lugnare, du har ingenaning om hur mkt jag uppskattar det, det var jag inte inställd alls på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0