Familjedag :)

Dagen började med att jag blev väckt kl 10 av mamma, familjefrukost på G bara för att Simon är hemma så ska vi givetvis leka lyckliga familjen... suck.
Men det blev en mysig frukost iaf, fick sen tillbaka min mobil när jag hade duschat och borstat tänderna och lite så :)
Sen blev det övningskörning till Moheda för min del, allt gick bra, Snart klar skulle jag tippa på på den fronten, Känns grymt skönt !  När jag övningskörde tog sig Simon och pappa sig en tripp med motorcykeln, myspys.
Nu är vi alla hemma, Simon ligger i solen med datorn, mamma och pappa är i stan och jag sitter på altanen, har redan bränt mig i ansiktet från igår så föredrar skugga idag, tillräckligt varmt där för min smak. Isvatten förgyller dagen ^^
borde plugga psykologi egentligen men orkar inte..
snart ska vi grilla också :) Sen blir det nog ett dopp innan man lägger sig ikväll :)
bör även tilläggas att jag fick en kusin i veckan, en tjej :)   Grattis Pär och Lotta ^^   namn har vi dock inte fått reda på än.
Dessutom har jag nu också legat i solen nu en stund, Simon somnade i solen XD  han är jättesöt på bild ;)
Snart dax för grillning, ciao !

Simon, du är megabra, snälla var hemma oftare ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0