berlin!

Har kommit hem från berlin för några dagar sen, helt underbart ! Vill tillbaka, komma tillbaka till familj och klass kändes inte roligt. Dock var grabbarna och Joakim saknade. 
Mer om berlin behövs egentligen inte sägas. jag såg mkt, jag åt mkt och jag skaffade nya polare. Allt hanns med, dock hittade jag ingen pojkvän där nere, undrar om jag någonsin kommer att hitta någon..


Jag är sämst, jag förstår inte vad som är problemet med mej ?  Det kan väl inte vara så svårt ? bara att amputera bort hjärtat och så mår jag bra igen. Någon som saknar ett hjärta ? Isåfall kan jag ge dig ett..
varför är du så tankspridd ? hur kan du ha mage och fråga varför jag är arg ?
jag borde sova, ska upp kl halv 8 imorrn, men jag varken kan eller vill sova på ett par timmar än, tack så jävlar mkt.
jävla angelica.. är hon blond så dör jag. Jag känner mig ledsen, sårad och dessutom sparkad på och stor som en flodhäst. I just can't stand you.

Vf ska det vara så svårt att umgås med dig ?  vf kan det inte vara som för snart 5 år sen, bara du och jag och som de bästa vänner som vi då var ?  Vf måste jag vara tjej och du kille och VF måste jag ovillkorligt älska dig?

Man har en blogg för att skriva av sig, right ?

Kommentarer
Postat av: Simone

Lillalillalillavännen. Det borde inte vara sådär ju. Önskar jag kunde göra något.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-21 @ 00:13:36
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0