Trevlig kväll hos Johanna !

Fick en trevlig kväll hos Johanna igår med Arvid, Simon, Joakim, Totte,Tobbe, Hannah, Louise och Carro :)
Väldans massa skratt blev det och te och nersläckt med ljus under earth hour, fan vad duktiga vi var :)  thihi !
Sen bäddade alla ihop sig i Johannas säng och jag fick huvudvärk pågrund av nacken, trodde den var borta MEN icke, då blev jag lite irriterad av alla kameraljus eftersom att starkt ljus är jobbigt och Joakim som ska flytta på sig hela tiden när jag försöker vila med kudden på hans mage / ben..
Runt halv 1 gick vi alla hem, vi släppte av Carro och sen gick jag, Simon, Arvid, Totte och Tobbe åt varsitt håll,
Mesta delen av kvällen var trevlig iaf, taaack Johanna !  Även om inte alla uppskattade ditt försök med att mysa med te och ljus så gjorde JAG det, borde helt klart göras om någon annan gång :)  Dessutom tycker jag att det är dax för våran självpromenad snart, var ett ganska bra tag sen.. <3

Finns egentligen hur mkt som helst som jag kan nämna om igår, men eftersom att vissa saker handlar om personer som läser denna bloggen så går det inte...
men jag önskar jag kunde så att jag fick ur all min negativitet istället för att ha den inom mej, men men.

Utan Arvid och Simon på vägen hem igår så hade det kunnat gå ganska illa, det är inte meningen att follk ska se allt men Simon och Arvid gör det, dem kan mitt ansikte så himla bra, och jag är faktiskt glad för det och Simon, tack för att du förstår att det gör ont, att det inte kommer att bli särskilt mkt lättare med tiden. <3

Get a grip over yourself woman, he doesn't even love you,
Don't pretend for me, don't touch me, don't smile at me, don't laugh with me, everything hurts and it's not me who tell the rules, it's you, don't blame me, don't break you own rules for crying out loud !


Kommentarer
Postat av: Carro

jag är inte hur dum som helst sara...

jag vet att du vill snacka skit om mig, det är liksom inte första gången...

så varsågod =)

2009-03-29 @ 13:56:54
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0