Tjing för att låtsas va hel.

Nu var det ett litet tag sen jag lämnade ett spår efter mig så det är väl dax igen antar jag.. hm, vad ska jag skriva idag då?
Kan ju börja med att säga att torsdagen var jääääkligt slitsamma för mina ben, först gå till ishallen, sen åka skridskor, sen gå från ishallen till katedral, sen från katedral till bussen och sen 1 timmes promenad med Romina på kvällen, benen var döda efter det bör tilläggas men iaf !
Skridskoåkningen var iaf trevlig, tjejerna i klassen kan ju vara ganska fina, sen träffade man Säch en snabbis och även hennes mamma, lilla extramamma <3
Tyskan sög, filmen var kass.
Fredagen var allmänt lam måste jag säga, Sofia och jag hade skoj på engelskan, don't ask xD , och eftersom jag mådde illa igen för 2 dagen i rad så la jag mej i sängen och lamade tills mina föräldrar kom hem efter skolan, sen fick dem ta hand om mig lite, kollade let's dance och läste lite granna, det var faktiskt mys :)   Sen på lördagen vaknade jag sent, gjorde psykologi och historia, dusch stod näst på schemat och sen åkte jag och mamma till Alvesta och köpte pizza, och sen som den lilla fjantiga nörden som jag är kollade jag på Wildkids och sen så drog jag till grannen där han och Arvid lanade, själv låg jag mest nerbäddad i Simons säng med hans korvkudde, ÄLSKAR DEN ! , min tjocka favvotröja och martins täcke, fröst sönder , !   Sen så fort man blev varm och kunde ta av sig lite så hade de givetvis fönstret på vid gavel och då frös jag igen och fick lägga mej igen xD    Men det var mys ändå, lite skratt, lite musiktävling, lite melo, lite mys i Simons säng för min del och lite halvslummring framför " Meningen med livet " och " Leagualy blond"  ,
Sen drog jag hem och började med en ny bok, Håkan Nesser (Y) :)

Idag har jag mest övningskört faktiskt, tog en vända in till stan och postade mitt brev till arbetsförmedligen för ett sommarjobb och sen handlade vi uppe på maxi, trevligt trevligt.
Nu har jag precis ätit mammas berömda köttgryta, mums !   Ska nu öppna min mattebok och min teoribok och sen ska jag faktiskt göra ett teoritest tänkte jag igen, får se hur det blir. Resten av kvällen blir nog med bok, film, musik och knäckebröd med ost på och lite varm choklad tror jag, :)))))))))  '

tjing för att låtsas vara någonting som man självklart inte är just nu, för just nu är jag inte hel någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0