Teleborg

Idag var det Teleborg som gällde, och tack gud för att du gav mej Simone !

Iaf, allt gick väl när jag hittade stället jag skulle till, hon var trevlig och allting, så nu har jag semester denna månaden, känns ganska oroväckande men så är det iaf..
Det som känns ännu mer oroväckande är torsdagens prov, känns som att jag kommer faila men vill inte tänka så heller, JAG SKA FIXA DETTA ! Jag ska säga som Kenta / Peo, Jag ska GE MEJ FAN PÅ DETTA !  Får dem har sett min vilja och dem har sett att jag kan om jag ger mej fan på det, så det tänker jag fan göra !!!

med det sagt bör tilläggas att jag slutar vid 12 på torsdag, så efter det drar jag hem, gör engelska och sen springer jag en runda eftersom annan träning denna veckan är utesluten, på fredag har jag inte en susning om vad som händer, men det gör absolut ingenting.
På lördag blir det iaf hem till Martin, ta det allmänt lugnt eftersom att han åker och blir borta i 6 veckor tror jag det är..
bajs på han.
Nu ska jag läsa lite till, Håkan Nesser in my heart, letat länge efter en som kan fånga mitt intresse igen så pass mkt efter twilightserien, och nu har jag hittat nått, jag har hittat Håkan Nesser :D

är dock livrädd för att kroppen ska få ett spel.. hatar att dra kontraster till ställen, har flera såna ställen och jag hatar det såå jaa, jag kommer vara livrädd för hur jag kommer att reagera, vill flera ställen i den där lägenheten som jag förtillfället inte tycker om, någon form av hyperventilering kommer det bli, jag känner min kropp så pass väl att jag vet det, frågan är, vilken typ av ventilering det kommer bli, och hur mkt, och kommer det gå att stoppa ?  ingenaning...

Kommentarer
Postat av: martin

4 veckor ;D

2009-03-05 @ 06:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0