Some things aren't meant to be forgotten.

Some things aren't meant to be forgotten, jag får väl kanske erkänna för mej själv att jag är lite hocked.
Magen, händerna, ryggen men framför allt, magen och bröstet.
Meeen, nu börjar en ny era, för skolan var skoj idag, och du är intressant :')


Om någon har missat det så vann HV igår och slog ut Timrå, och nu möter vi frölunda på torsdag ! AWESOME ! :D
Kollade matchen med min bästa lilla vän, :)  Han var snäll som lät mej utnyttja hans teve :)  Dessutom var det trevligt samtal med Holms pappa och shipong xD  hahha !   Han är speciell :') <3
Sen efter den matchen var man ju tvungen att kolla Skellefteå- linköping för att se vilka HV skulle möta, och den matchen hade ju 3 perioders förlängning :O
Så jag var hemma halv 12 igår och somnade lite efter 12, pigg jag var på engelskadiskussion idag då, nat xD
matten var desto roligare, Pontus och Jesper var grymt skoj :))   hahaha, dem pojkarna är bra :)

Sen jag kom hem har jag läst, kollat tv och duschat, läste engelskabok och tidning, jaao.
och just nu sjunger jag och väntar på House, :)))
31 är det dax för Teleborg igen och jag har verkligen kämpat, jag har varit asduktig faktiskt, därför tycker jag att vågen kan ge mej lite creed och vara snäll mot mej !

Just nu tycker jag inte om mej någonstans, varför ska jag ?  det har aldrig hänt, bara då, det är tillfället ensamt om.
som sagt, jag tycker inte om mig just idag.

Kommentarer
Postat av: Petronella

Men Sara din bajs :) du vet ju att ja tycker om dig aaaapaaa mkt :)& börja tycka om dig själv va!<3

2009-03-17 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0