Simon :) <3

Middag på Akropolis idag, mumma !
Sen åkte jag med Simon ut till Öjaby för där åt alla andra utom jag efterrätt, :)   vi körde fel först dock xD  HAHAHA :D
Jag har inget lokalsinne xD :P
men men, sen drog timpan ... och sen macke också fast mackes kompis kom först. någon Joakim, fan vad sööööööt han var :D:D:D   Dessutom har snubben körkort ;)   Om jag blev sugen ?  Sjääälvklart :D
Kom hem för någon timme sen, och drog jag med och kollade det nya gymmet i gemla, fast mamma och jag gick därifrån så det blev promenad, det blir det om en stund igen, med Carro och Johanna, :)
Nu sjunger jag lite grann, sen ska jag läsa engelskaboken :/ 
Jag saknar en massa folk idag också.. hata,   Joakim står högst upp på den listan idag...

Haft en massa mysiga drömmar idag på morgonen, en hel som påminde om 20 December,
klart det gör ont, men jag har svårt att känna smärta bortom mina leenden just när det gäller den natten,  det finns så otroligt mkt som är bra, och jag älskar att tänka på det, för hela kroppen börjar skaka och hela magen ler, den ger mej sparkar och jag tycker om det, kommer fortfarande ihåg precis allting i detalj och jag kommer ihåg dina händer, och jag kommer t.om ihåg vad jag ritade på din bröstkorg, jag minns allting, och det suger,att jag inte kunde hålla käften för det kommer aldrig att hända igen, och jag vet att jag inte ska säga detta egentligen för det är ingen som vet det, men jag vill att det ska hända igen,
men denna sommaren kommer att bli våran oavsett, för det ska jag se till, vi ska få tillbaka 2005-2006, för nu är vi 2 om det,
om du visste hur mkt jag älskar dig, du skulle aldrig kunna förstå det, <3

Jag lever på att jag har snygg kropp, det är det som gör att jag är glad, för att det har jag aldrig fått höra innan och det tänker jag leva länge på ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0