Shopping :)

Det blev lite shopping för min del idag, en ny tröja, nya leggins och ny bok :) Då blev jag glad !
Dock har jag lite ont i halsen idag, icke bra !
Hur man kan gå vilse i gemla vet jag inte, men jag lyckades igår, XD

Jag har en Emil, och han är underbar :)  18 April blir det ev Malmö och idol för hans del, jag följer med som moraliskt stöd, men om jag ska ställa upp själv, det vet jag dock inte.. vad tycker ni ?   Förslag på låt isåfall uppskattas gärna också.

Nu ska jag plugga psykologi, äta kvällsmat och läsa bok eftersom jag faktiskt inte känner för att gå ut idag.. halsont,skoskav och ev stukning av fot, jippie XD

Här får ni en lite nyare bild av mig, bild på min fruktsallad och en bild på den nya tröjan jag köpte idag, ( den bruna ) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0