Orkar inte,

Gick hem efter matten idag, engelskan och matten var hemska, känns som att jag bara klagar i skolan hela tiden och att alla får trösta mej och hålla mina böcker, kommer fan inte in i skåpet heller så alla måste hjälpa mej hela tiden, kan ju inte sitta på knä och inte böja huvudet, ÅÅH jag blir så frusterad.  
Har därför legat i sängen i typ 4 timmar, sen har jag lagat mat, mamma och pappa dampar, de tror inte på att jag har ont, de tror att jag fejkar typ 90 % , kuuuuuuuul.

Tack gode gud, har jag Joakim, Johanna,Sofia och Fredrik som försöker förstå, alla vill att jag ska ringa sjukhuset igen, men jag vet inte riktigt, det väntas med tills på torsdag iaf.   men det är snällt att de försöker.
Jag kan liksom inte ens åka buss, inte gå, inte äta, inte prata utan att det ska göra ont, vf ?
Aja, nu väntar biologiböckerna och House, ska försöka ta mej igenom denna veckan iaf i skolan, så gott det går.
Har prov imorrn, kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.
just nu, vill jag bara lägga mej ner i sängen och gråta..

En känsla i magen som biter sig fast, som inte vill försvinna, det gör ont och det får mej samtidigt att må bra,
för många minuter, för många timmar ensam, för många saker att tänka på , för mkt av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0