Ont,

Idag är jag arg, gick upp helt i onödan idag, visade sig att när jag kom till skolan hade vi vikarie, och lektion i 25 min !!!
Så jag hade valsat mej till skolan helt i onödan.. dock hanns ett snack med skolsköterkan med, kul att det är värktabletter, värme och viiiila som ska göra mej bra eftersom läkarna vägrar kolla på det.. skoj. Jag är livrädd för att få tillbaka min gamla skada, men det skiter ju alla andra i såklart. inte ens mamma och pappa bryr sig, de klandrar mej fortfarande för att det var jag som körde på en oförsäkrad moped och för att jag kan ha sabbat mitt lämp, men det var ju tur att jag klarade mej ju ?  För det är ju inget fel på mej ju, ?  nej nej...
Till råga på allt så har jag matte och tyska läxa tills imorrn och jag måste plugga biologi och egentligen vill jag ut och gå idag, sen måste jag laga mat denna veckan, jag känner inte får någonting just nu,
Har legat och vilar i 3 timmar med fruktsallad och förhäxad / oth, skönt men segt.  Jag vill också kunna träna, jag vill också kunna göra allt med nacken som alla andra kan. 

Och en annan sak som känns fel är att jag sparkade en liten ångerfull jesper idag, det var inte meningen att spraka, det var bara reflex men tro fan sånt händer om man drar i någons halsduk när man har cp ont i nacken...
men han visste inte, och han bad om ursäkt ggr 2 , snällt :)

I miss the fun we used to have, I miss you time.

Nee, nu ska jag plugga innan jag ska laga mat, för det gör t.om ont att skriva trots halsduk och stöd av kudde och dessutom så är det omöjligt att sjunga med denna nacken, det gör att jag mår ännu sämre., men det skiter ju läkarna och mamma i eller hur ,,,   Life is great !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0